® Besviken, ledsen, irriterad.. Trött och ont!

Publicerad 2013-01-22 21:08:02 «

Ja, vi sammanfattar dagen med ovanstående ord: besviken, ledsen, irriterad, trött och ont.

Akupunkturen gick bra, förutom när han vred på nålarna och det stack till och gjorde piss ont. Jag skulle därifrån, det gick inte att härda ut den smärtan. Men han förklarade för mig att det är bra, att kroppen ska reagera mot det här. Att det blir irriterat.

Läkaren däremot, ja. Jag blev inte klokare. Jag känner mig som en bokstav på ett tangentbord, bortglömd och åsidosatt. Jag är en människa med en enorm smärta, som blir fruktansvärt handikappad med det här. Och jag vill ha ett svar på VAD det är och vad det finns för bot. Men när det finns olika uppfattningar, och ingen är den andre lik, så blir jag förvirrad. Och ingen hjälp får jag, ifrån läkaren. Sjukgymnasten försöker hjälpa mig, i den mån han kan. Men vad fan, jag har fortfarande ont - ska jag gå med den här värken? Är det såhär man behandlar patienter?

Nej, jag ger mig inte - Finns inte en chans!!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela