® Tungt!

Publicerad 2013-02-26 21:16:36 «

För att slippa tänka på morgondagen (och allt som har med döden att göra) har jag nu läst mig igenom halva Kvarntorps boken + städat åt kaninerna. Bara nytt vatten kvar. Tänk, jag har lyckats läsa en bok!! Kors i taket!

Morgondagen kommer bli tung, jag har inte träffat dig på många många år. Men i mitt hjärta kommer du alltid finnas kvar! Du är och förblir min farfar, så är det bara! <3 Helt overkligt..

Allting annat har börjat svalna av, men påminner mig emellanåt, men jag tar det som det kommer. Imorgon blir en dag för mig och min familj <3 En sorgens dag...
Även om jag har fått frågan, om jag verkligen klarar av det, flera gånger så ja. Jag ska dit, jag var inte på farmors. Ett sätt att hedra och minnas, tillsammans. Ett sätt att säga adjö.. Så länge!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela