® Jul och annat trams

Publicerad 2013-12-25 18:55:21 « Vardagen,

0% julkänsla i år, 0%!

Men jag och hjärtat var iväg och slogs med folket på Marieberg, dagen före julafton. Jippi! Och så köpte jag en julklapp till dårhuset - en surfplatta (Microsoft surface 2). Och gissa om det känts meningslöst, men hjärtat har grejat med den idag så nu fungerar den problemfritt... Ett tag!



Delad tur, jobbade jag, på julafton. Hann se lite av Kalle Anka iaf. Jobbat dag idag, samma imorgon och sen är jag ledig... Nu ikväll har vi ätit tacos, och nu ska jag rensa kaninburarna innan det är dags att färga håret för sista gången i år. Och då ska jag även passa på att provköra nya hårfönen, jag fick av hjärtat, då ACn tydligen inte var något bra alternativ :-P

God fortsättning!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela