® Hur stor saknaden än är

Publicerad 2013-12-09 00:45:50 « Vardagen,

Så lyckas jag lägga den åt sidan och fokusera på alla måsten..

Saknaden av våra sena samtal, långt in på natten, våran speciella humor.. Saknaden av att höra din röst. Saknaden av känslan som gör att vi har full tillit till varandra, blodssystrar.. Vad hände egentligen?



En annan saknad, men ändå lika stor, är hemsk. Tragiskt farväl, en människa som jag är tacksam för att jag fick träffa och lära känna. Blodsband. Saknaden är enorm!

En annan människa som gjort avtryck i mitt liv, som jag trodde förstörde allt. Jag trodde inte att jag skulle lyckas gå vidare, jag trodde att jag skulle vara fast i helvetet.. Men på något sätt kom jag vidare, men aldrig lyckats tagit mig igenom det till 100%. En stöttepelare genom förändringar, en pelare som hjälpte mig förstå mycket.

Min bästa vän, den bästa man kunnat önska. Villkorslös kärlek när den är som allra bäst, Smokey, mitt hjärta - mitt allt! <3



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela