® halvvägs till 50!

Publicerad 2013-08-01 22:33:27 « Vardagen,

Sista dagen som 24år gammal. imorgon blir jag halvt 50!



Jag tyckte jag kunde strula till det lite och göra tårta, det går alltid ner ;-)
Och så kommer mamma o A imorgon och hämtar ninen.

Imorgon är också den sista dagen på mitt arbets maraton, 9 dagar i rad.. Så kl 12 hoppas jag på att få gå hem! Då blir det bolaget och se om jag är sugen på något, åka hem och kasta ut kaninerna och sen bara sitta och njuta.. inte lyfta ett finger.. Det har jag förtjänat!

<3 Marcus <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela