® Nära och kära, sambo och familj <3

Publicerad 2013-04-12 21:08:19 «

Mina vänner, sambon, familjen, bekanta och andra i min närhet har haft ett stort tålamod med mig. Dem har stått ut med att jag kanske inte velat prata ibland, dem har ställt upp och lyssnat när jag vill prata av mig. Dem har haft dörren öppen om jag bara vill sitta.

Ibland behöver man såna människor i sitt liv, och jag är otroligt glad att jag har dessa i mitt..
Ett enormt stöd har ni varit, även er jag inte har pratat med. Att ni bara har respekterat mig och att jag inte orkat prata, det gör mycket..

Jag är evigt tacksam!
Marcus <3 Zheeba <3 Djuren <3
Ta vara på dem som betyder något, lägg ingen energi på dem andra!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela