® Hoppsan Hejsan!

Publicerad 2012-09-01 15:53:38 « Vardagen,

Vilken energi jag har haft idag :)
Men vi börjar väl med att berätta att tentan inte kändes 100%, jag gjorde dock 3 stycken. Och jag hoppas att jag bara behöver göra om 1. Om ens det. På måndag är det dags igen, låg och gluttade igenom litteraturen igår kväll men det känns som att jag redan kan det.
 
På måndag börjar även ny kurs: Psykiatri, som jag har längtat efter att få läsa om psyket! Ujujuj, ska bli fruktansvärt intressant :D
 
Nu ska jag väl ta mig ner till tvättstugan och ta bort min bokning för jag beslöt mig för att använda den vi har hemma istället ;) Och vem gillar inte när tvätten hänger utomhus och torkar? Det luktar ju sommar!
 
Tutti o Frutti har fått skutta runt i hagen idag, Tutti var med ut på en liten promenad men eftersom atthon är mer för att sitta i famnen så fick det bli så, Frutti däremot har sprungit som en galning :) Gullungar! <3
Nu ska jag ner till tvättstugan, ifall någon annan vill tvätta i detta fin väder, sen hem och rota i frysen och se om det blir Kyckling gryta idag eller om det blir något annat. 
 
För ett par dagar sen var jag med en granne och åkte förbi Djurkyrkogården i Örebro, jag har hittat Zheebas plats. Och det är inte alls dyrt, och kanske värt det om jag skulle klara av det psykiskt att begrava henne?
 
Hej Svejs!
 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela