® Det går framåt

Publicerad 2012-09-23 16:57:50 « Vardagen,

Uppsatsen börjar ta form, och egentligen har jag tillräckligt för att göra klart och lämna in - men eftersom att det är en så bred diagnos så vill jag få med historier och fakta ifrån så många håll som möjligt. :)
Det som är mest intressant, i det här, är att jag lär mig hur folk i min närhet fungerar - och ljuset börjar lysa ordentligt. 
 
En bild som visar en bit av Kvarntorps Bostadsområde (Gasolvägen). Där det är högt gräs, i fronten på bilden, har centrum huset stått.
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela