® Tabeller

Publicerad 2012-10-23 21:59:49 « Fakta, Mänskligt,

Jag började på "Lindevillan" runt 2008 och fick svara på några frågor som skulle göras om till en tabell. Som ni ser på bilderna så har det varit både upp och ner på det mesta, medans vissa sitter kvar. Den första bilden visar hur jag mådde (08) när jag började och dem andra visar mitt mående för ca ett år sen: 29 November 2011.
 
1) Somatisering
2) Tvångstankar
3) Interpersonell känslighet
4) Depression
5) Ångest
6) Aggressivitet
7) Fobisk ångest
8) Paranoida föreställningar
9) Psykotism
10) Tilläggsskala
 
 
29 November 2011 + 2008
 
Hur har det sett ut emellan där då?
 
8 September 2009
 
Mitten av September 2009
 
5 Maj 2011
 
 
Vad drar man för slutsats på det här då? 
Jadu, det går att dra många linjer över det här. Jag kan ju dock berätta att det är under den här tiden som jag mådde som sämst. 2009 började jag må bättre då Marcus kom in i mitt liv, och hjälpte mig även om han kanske inte riktigt fattar det :)
Jag ska nog bannemig göra en nu vid återbesöket och se vad det blir utav det ,)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela