® Lite halv snurrigt sådär.

Publicerad 2012-10-06 14:49:19 « Fyrbenta Gnagare, Vardagen,

Tänk att man aldrig blir nöjd, nu vill jag göra om headern - jag är inte nöjd längre!
 
Igår kväll fick jag ut Frutti ytterligare en gång - och alltid lika glad!
Den här gången kom det en tår, när jag nästan är nere på marken och gör nästan vad som helst för att få hålla henne i famnen, så överraskar hon en! Man ska nog inte fundera för mycket, jag kanske bara ska ta det som det kommer? Lilla älskade snutte Frutti Frutt ! <3
 
Idag var jag även och kikade på en eventuell hane till Tutti. Dock så funderar jag än så länge. Det är ju inte så bara ;)
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela