® Jajemänsan!

Publicerad 2012-10-14 14:53:00 « Fitness!, Hundliv, Vardagen, Zheeba,

Tog en tur på enhjulingen imorse, drog sen ut på en ruskig höst promenad runt Kvarntorpshögen :) Ojämn terräng och gick i backen och snurrade runt lite hur som helst. Riktigt skönt! Och så fixade jag ner Movie Maker igår, så har suttit en stund nu, för att komma igång igen, och känner mig nöjd. Mer filmer blir det, men ska sätta mig med halsbandet till Zheeba. Jag har ju bra grannar som lånar ut material till mig :D
 
Senare får jag sällskap och gå i Kvarntorp och knacka dörr. 
Kommunen kommer ju på tisdag, kan vara bra med lite information från folket här ute ;)
 
 

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela