® Godmorgon!?

Publicerad 2012-10-28 22:35:09 « Fyrbenta Gnagare, Hundliv, Mänskligt, Vardagen,

Ibland är man en dum blondin!
Jag trodde det var mobilen som spelade mig ett spratt när den ändrade klockan inatt. Jag ställde fram rätt tid, jag kollade Fröken Ur (och hon ändrar inte till vintertid/sommartid för ens kl 3) och det stämde till slut. Hade ställt klockan på 8.30, och gick upp. Ovanligt trött tyckte jag. Inte konstigt! Det visade sig lite senare att klockan var 11.17, medans min mobil visade 12.25 ^^
 
Tutti är nu parad med Bambi, jag bestämde mig för att para istället för att köpa hanen. Jag har ju faktiskt en hane på väg in, ifrån Stockholm ;) I slutet av November kommer han hem. 
Vi får väl se om parningen var något att ha, men lugn och ro blir det iaf för hennes del. Buren, som jag skulle byggt själv, blir klar mot slutet av November. Så det händer mycket den månaden.
 
 
Den här månaden vette fan hur jag ska överleva. Ändå har jag inte spenderat så mycket pengar på skit! >_< Ibland önskar man att kontot kunde fyllas på med några nollor, efter summan som redan står - jag skulle inte klaga iaf!
 
 
 
Nu ikväll har jag suttit med skolarbeten, så nu har jag tagit en paus - för nu är det verkligen natten!
I förmiddags var jag även ute med lite spill hö till rådjuren :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela