® Det här med Cancer

Publicerad 2012-10-23 16:56:20 « Fakta, Mänskligt, Vardagen,

Idag har vi gått igenom cellen och även några cancer former. Och huvudet snurrar som, ja jag vet inte vad! Så har jag suttit och läst igenom dem här papprena jag har här hemma, om ärftlig cancer.. *suck* Är väl det enda man kan säga? Tänk att döden kan vara så ruskigt nära ändå.
Det är ungefär 4 år sen, nästan exakt, som jag fick reda på det här. Och känslan jag fick då - har jag nu med. Dem här papprena har legat undan stoppade i fyra år, jag har inte riktigt velat läsa på om det - för ens idag..
 
 
En film som vi såg idag. Dela den vidare!
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela