® Dåså!

Publicerad 2012-10-29 14:59:37 « Fyrbenta Gnagare, Hundliv, Mänskligt, Vardagen, Zheeba,

Snöblandat regn vaknade man upp till..
 
Inte direkt det mysigaste vädret, men blev en promenad iaf :)
Nu ska jag sätta mig och göra rent i kaninburarna och efter det ska jag tillbringa kvällen med skolarbetet, så jag kan lägga det åt sidan resten av veckan ;)
Så vi gör ett check lista, så får jag se vad jag gjort tills ikväll ;)
 
* Städa kaninburarna
* Flytta ut träburen
* Slänga ut annons på träburen?
* Renskriva kapitel 1+5 i medicin + fördjupningsuppgifterna
* Påbörja kapitel 1 i vård o omsorg
* Laga mat
* Dammsuga/plocka undan
* Bädda rent i sängen
* Fixa i ordning schemat, så jag kan jobba nånting den här månaden?
** Hinna umgås med min kära sambo, innan han åker och jobbar..
* Träning med Zheeba
* Klippa klorna på Frutti
* Mata alla djuren
 
** absolut viktigaste <3
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela