® Då ska vi se..

Publicerad 2012-10-29 21:30:30 « Hundliv, Mänskligt, Vardagen,

* Städa kaninburarna
* Flytta ut träburen
* Slänga ut annons på träburen?
* Renskriva kapitel 1+5 i medicin + fördjupningsuppgifterna
* Påbörja kapitel 1 i vård o omsorg
* Laga mat
* Dammsuga/plocka undan
* Bädda rent i sängen
* Fixa i ordning schemat, så jag kan jobba nånting den här månaden?
** Hinna umgås med min kära sambo, innan han åker och jobbar..
* Träning med Zheeba
* Klippa klorna på Frutti
* Mata alla djuren
 
Jag hann inte speciellt mycket, men jag har däremot suttit och läst om Kumla Kommuns visioner i kommunen. Och jag måste säga att det är fruktansvärt intressant när dem lägger ut kartor på radonhalten. Hög risk här i Kvarntorp. Känns ju betryggande ;) Jag känner för att åka in till Kumla imorrn, gå igenom biblioteket efter något intressant att läsa på plats.
 
Älskling har åkt till jobbet. Ensamt och tomt är det, varenda gång.
 
Sen har jag fått höra att hyresgästföreningen kommer ut den 12 November, det här med en förening här ute verkar bli verklighet - så länge jag slipper pappersarbetet ;)
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela