® Älskade Värmland!

Publicerad 2012-10-23 23:55:00 « Mänskligt, Vardagen,

Jag satt och pratade en stund med pappa, sen var det dags för att prata med faster BrittMarie.Vi har pratat om allt mellan himmel och jord, och det är just det som är så skönt med hela min familj. Både mamma och pappas sida.
Det är skönt att höra värmländskans ljuva stämma i mina öron, jag trivs som bäst när jag hör den! Och ibland är det det enda jag behöver för att få en energi kick.
 
Farmor, Bosse, BrittMarie, Annelie, Lillemor, Hasse.. Alla kusiner!
Herregud, vilka minnen man har från barnsben. 
 
 
Att få prata med släkten gör mig glad, om allt. Jag pratade även med mormor idag, och ska dit på onsdag nästa vecka ;) Imorgon ska jag ringa farmor också. 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela