® Almanacka!

Publicerad 2012-10-28 01:08:00 « Vardagen,

Jag använder min almanacka till mycket. I den har jag koll på vad som ska hända alla dagar. Vad som har hänt. Och jag har alltid köpt min i affärer, och jag MÅSTE ha en hel sida per dag (två dagar per uppslag) för att jag klottrar så mycket ;)

Men nu så!
För första gången i mitt liv har jag beställt en almanacka med eget tryck. Ett uppslag är en vecka så vi får väl se om jag blir nöjd eller inte. Jag får väl kanske börja skriva med mindre bokstäver?
Men nöjd blir jag nog!

Nu ska jag iaf gå ifrån datorn, det skulle jag ha gjort för flera timmar sen - men nu är det bums i säng!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela