® 5 år kan gå fort..

Publicerad 2012-10-01 21:27:54 «

Du var mitt livs största kärlek, den bästa killen i mitt liv, min bebis, min själsfrände. Du förberedde mig bra, utan dig vid sida hade jag aldrig varit där jag är idag.
Jag minns dagen, för fem år sen, som om det vore idag. Den smärtan, det rummet. Du viftade på svansen när jag viskade "jag älskar dig, mammas buse"!
Smärtan tog aldrig slut, jag har bara lärt mig leva med den.
Du är och förblir min bästa kille.
För alltid du och jag! <3



2005-2007
Jag hoppas att vi ses igen!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela