® Varför flytta runt på bloggen?

Publicerad 2012-11-14 11:52:30 « Mänskligt,

Är det något jag hatar så är det när folk ska byta blogg adress, var och varannan månad. Stanna kvar på en sida, vänj dig vid det, acceptera bristerna och skriv. Ska det vara så svårt?! >_<
 
En annan sak jag stör mig på är när folk har antingen musik, eller lagt upp youtube klipp, och när man kommer in på sidan så startas det automatiskt! Jag vet inte hur många gånger jag blivit skrämd pga det eller muttrat och gett fan i att gå in på den sidan.
 
 
 
Är det verkligen så det ska se ut? :/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: mamanda

Publicerad 2012-11-14 13:10:06

Jag förstår inte varför man ska stanna på en domän man inte trivs hos. För belive me, trivs man inte försvinner det roliga med bloggandet. Livet är för kort för att vantrivas ;)

Svar: Jo, det kan jag förstå. Men när folk byter blogg en gång i månaden.. Då tröttnar man.
JhillhzaN

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela