® Tjoho

Publicerad 2012-11-17 22:35:54 «

Då vart man inringd och ska jobba delad tur imorgon. Det var länge sen jag jobba, men har träffat på arbetskamrater som har uppdaterat mig lite. Så känns skönt att komma in och hjälpa till och samtidigt träffa pensionärerna igen :-)

Så vi kör på med ibumetin salva, för svanken, och halstabletter. Och håller tummarna att man inte smittas. :-/

Så säger vi godnatt <3

För övrigt så fick min sambo påminna mig att vi firar 3år tillsammans idag. Haha! Trots att man vetat om det i några dagar, och vetat datum idag, så har det glömts bort! -,-

Jag älskar dig då, nu och för alltid <3



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela