® Rejta - Omdömen

Publicerad 2012-11-09 00:44:21 « Omdömen, Reklam, Tips & Trix,

 
 
Blev jätte bra bemött, och fick svar på mina frågor som jag hade. Informativt och tålmodig personal.
 
 
 
 
Underbara lärare, lagom takt, bra miljö. Topp klass, jag gillar den här skolan och skulle mer än gärna gå här så mycket jag bara kunde.
 
 
 
 
Alldeles för dyrt för att ringa till andra operatörer. Dem jag pratat med på kundtjänst har inte varit förstående, inte heller samarbetsvilliga.
 
 
 
 
Snabb leverans, bra kvalité, snabb respons på frågor, trevligt bemött på kundtjänst och lite halv höga priser. Det är nog det enda som sänker betyget.
 
 
 
 
Jag gillade Siba för några år sedan, men med tiden så har dem inte alls varit så services minded. Det har varit väldigt mycket otrevlig personal, men själva priserna och konceptet dem hade förr - plus i kanten ;)
 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela