® No pain - no gain!

Publicerad 2012-11-29 19:02:05 «

Har inte lyckats med att ta bort smärtan än. Har tagit värktablett som inte hjälper. Sambon tyckte jag skulle in till akuten, medans jag tvekar. Varför?

1) Lång väntetid, vilket innebär massa okända människor!
2) Lyckas få ur all vettig information, gärna överdriva lite, och inte glömma något.
3) Komma ihåg vad man sagt, glöm inte det viktigaste!
4) Inte säkert jag får hjälp!
5) Det tar lång tid, vart gör jag av Zheeba? Vill Marcus sitta med mig och bara vänta?

Ja!!! Jag kan inte bara tänka på mig själv! -.-

Jag vet att jag kanske måste röra mig, men när det bara blixtrar och benen nästan viker sig så behöver man vila..

Jag hör av mig!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-11-30 10:20:46

Usch, ingen ska behöva ha så ont =(
Hoppas du mår bättre snart!

Svar: Tack ska du ha :)
JhillhzaN

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela