® Katter är lömska!

Publicerad 2012-11-13 17:09:16 « Vardagen,

Jag säger ju att katter är lömska, och katter har aldrig riktigt varit mitt favorit djur. Och trots all skäll som Tussan får emellanåt så är hon en speciell tissetatt. Jag satt och skulle renskriva skoluppgifterna, då ville hon fjäska lite.. Så hon hoppade upp knät och kurrade lite. Då kan hon faktiskt vara gullig. Men nu när hon har fått sin mat, så ser man henne knappt, då har hon gått undan för att vila middag. Haha!
 
 
Men mina uppgifter är klara, nu ska dem bara skrivas ut och lämnas in. Jag har säkert glömt någon uppgift men det får jag ta efter att jag skrivit provet på torsdag, så nu ska jag fokusera på det. Och kan släppa lite, då blir det nog lite lugnare i psyket :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Mamsen Anki

Publicerad 2012-11-13 17:13:02

Fan va du är duktig och effektiv..

" Tycka om "

Pöss

Svar: Visst är jag det :) Får hoppas att det lönar sig i slutändan, bara :D
JhillhzaN

Postat av: Lina - my art & my life

Publicerad 2012-11-13 21:04:45

haha känner igen det där om att så fort dem fått mat så försvinner dem :P

Svar: Ja, jävla katter :P haha
JhillhzaN

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela