® fy skäms!

Publicerad 2012-11-23 00:06:15 «

Så. Styrelsemötet avklarat, helt underbart! Får vi se vart det leder, vi var Kvarntorp till en annan nivå. Sen om det blir som man tänkt, är en annan sak..

Det blev lite annat att göra istället, än att skriva mina bra inlägg, men dem kommer..
Imorgon ska jag svänga in till jobbet, litet mini möte.

Jag har även kommit på när och hur jag ska göra mina övningar, dem jag fick av sjukgymnasten för svanken. På det här viset glömmer jag inte bort det, får det gjort och blir inte stressad av dem.
Men fan så jobbiga dem är, benen vill svänga fortare än vad som är menat. Armlyften är fan jobbigast. -,-
Men jag gör ett försök, för att se om jag klarar av det här. Om svanken kan bli bättre eller inte.


Skoldagen, idag, var jobbigaste på länge. Jävla svanken gjorde sig påmind hela tiden, framförallt när jag satt. Och det gör man ofta på föreläsningar..
Nu blir det iaf natten ;-)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela