® Få besökare till din blogg!

Publicerad 2012-11-24 13:16:00 « Reklam, Tips & Trix,

Enkelt, smidigt men kanske inte det bästa sättet att få läsare och besökare. Men jag har lyckats hitta bra och intressanta bloggar genom att använda detta system. Så det handlar inte bara om att öka sidvisningar, besökare eller så. Utan också om att finna bloggar, som jag själv kan få följa. Och jag har hittat rätt så många, och några har även börjat följa mig.
 
* QuitSurfer - En utav dem bästa sidorna att få mer besökare från!
  
 
 
På det sättet har jag fått kontakt med folk, dem mailar och kommenterar.
Man utökar sin bekantskapskrets lite, och få även öva på sin engelska - vilket är bra ;)
Så skutta in till mitt gamla inlägg och ta del av min lärdom!
 
Zheebisan - Få mer besökare till din blogg    <-- Klicka där för att komma till inlägget!
 
 
Storytel.se
 
 Du kan även registrera dig på den här sidan, helt gratis. Du behöver inte göra mer än att jobba max 5 minuter för att sedan få gratis trafik till din sida. 
 
 autosurf
Websyndic!
 
 
 
 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela