® Träning med djur!

Publicerad 2012-05-08 23:16:54 « Fyrbenta Gnagare,

Sådärja, då har vi provat klicker. Tack vare en bra granne ;)
Som ni läste sist så är jag helt emot klicker. Men eftersom att kaniner inte är lika lätt uppfostrade på ljud som en hund så fick det bli en liten klicker stund. Och imorrn kör vi samma veva, ett par gånger för att det ska sitta ordentligt.

Idag satt jag med dem i hagen och klickade in dem när dem fick maskrosblad att tugga på. Frutti, som jag absolut inte trodde skulle fatta poängen förstod när jag klickade när dem inte var i närheten och kom mot mig, men vände sedan. Men hon kom en bit iaf ;) Duttiia!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela