® Träning!

Publicerad 2012-05-31 11:46:05 « Vardagen,

Var iväg och tränade på Njoy idag, känns jävligt skönt nu efteråt.
Har precis kommit ur duschen och ska väl leta reda på lite kläder så jag och Zheeba kan gå ut och ring träna. Ställanden, tandvisning etc.
Kasta lite frisbee osv, bara hon jag och naturen. Underbara lukter! :)

Senare ska jag fixa ordning på mina naglar.
Jag som har varit nagelbitare i alla år har äntligen slutat med dem dumheterna!

Jobba imorrn! Wonderbar, längtar faktiskt till jobbet emellanåt, då det blir så långtråkigt att gå hemma och inte göra nånting. Visst finns det saker att göra men när Marcus sover kan man tex inte dammsuga ;P Så innan jag tar naglarna så ska jag skura toaletten!

Tutti & Frutti fick sova utomhus inatt, under en filt.
Imorse fick dem komma ut och skutta på balkongen, då deras bur har flyttats upp dit :)
När dem är särade så är Tutti betydligt trevligare att ha och göra med, idag ska vi klippa klor på alla djur :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela