® Länge sen nu!

Publicerad 2012-05-12 21:10:32 « Vardagen,

Det har gått några dagar sen sist och det har väl inte hänt något speciellt. Förutom att mamma har flyttat från ena sidan stan till den andra, närmare mig :D Jag, styvfarsan och styvkusinen hjälpte till så gott vi kunde och sen sov jag över hos mamma och försökte hjälpa henne att koppla in DVD + Boxer in i tvn, men jag gav upp! Det var för trassligt för min del.

Idag har jag dammsugit och skakat av lite mattor, men annars så rullar dagarna på.
Systrarna Bus har fått lekt av sig i hagen, utomhus, medans jag klippte klorna på Zheeba. Sen var det deras tur och dem höll sig lugna - ovanligt lugna måste jag säga. :)

Nu ska jag ställa mig och fixa i ordning lite kladdkaka
till min älskade, snutteplutt, sambo som kommer hem och ungefär 6 timmar. :D
Då blir han glad :)

Sen får vi se vad den här kvällen bjuder på, kanske
är någon bra film på tv :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Mamsen

Publicerad 2012-05-12 22:14:39

Gossogoss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela