® Tur att..

Publicerad 2012-03-30 19:19:28 « Vardagen,

Det var en himla tur att jag inte har druckit mer än en liten blå, dem ringde från jobbet och ville att jag skulle jobba delad tur. Och självklart ställer man upp, måste dock kolla med grannarna om dem har lust att hjälpa mig med Zheeba någon timme (max).  Det går ju magsjuka på jobbet, så jag håller tummarna att jag klarar mig ifrån det - mitt immunförsvar är ju jävligt bra egentligen :)

Så delad tur imorrn. Får se om man hinner med en långpromenad och sova en stund. Det vore lite nice ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela