® Promenixisar

Publicerad 2012-03-25 21:00:09 « Vardagen,

Då blev det en liten promenad med gångstavarna och Zheeba. :)
Nu ligger vi på runt 7 km, men det blir mer imorrn och resten av veckan. Till helgen är det planerat lite promenader och cykelturer :) Det lutar även åt lite cykelturer i veckan, beroende på hur vädret ser ut och hur Zheeba verkar vara. Inte speciellt kul att cykla med en hund som inte orkar.

Och på tal om att inte orka. Det är dags för mig att inse att Zheeba börjar bli en gammal hund, att hon inte kommer finnas så många år till - men förhoppningsvis får hålla sig frisk och finnas i mitt liv ett bra tag till. Mammas underbaraste <3

Kom emellan ett par personer som bråkade igår. 
Han - är det din farsa eller?
Jag - nej
Han - då gör det inget om jag skjuter honom?!
Jag - skjuter du honom så skjuter jag din hund!
Han flinade och sa - det är inte samma sak.
Jag - jo, för han betyder lika mycket för mig som din hund betyder för dig.
och jag får säga så för att jag skulle dö för min hund och jag antar att du
skulle göra detsamma för din.
Han - det har du nog rätt i.

Nu blir det nog lite popcorn och OTH innan jag lägger mig. Imorrn är det praktik igen, ska även skutta in på Maxi och köpa senap, sen på apoteket och köpa Scalibor till Zheeba - för fästingarna är här! -.-
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela