® Ovissheten dödar mig sakta!

Publicerad 2012-03-01 16:58:22 « Vardagen,

Allting brukar kännas lättare efter en natts sömn, men inte idag. Jag har kunnat släppt det för bara ett par minuter, men det går inte längre än så. Jag vet ingenting, stämmer det? Stämmer det inte? Jag pallar inte ännu en gång, jag går itu. Vare sig det är så eller inte. Det får vara nog med negativitet nu, jag pallar inte!

.. Så jävla bra tajming, praktiken börjar på måndag och det har varit snurriga och förvirrade två dagar. Fyllda med känslor. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, sjunka under jorden och försvinna skulle kunna vara ett alternativ just nu..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela