® OMG!

Publicerad 2012-03-26 18:40:51 « Vardagen,

Hemma igen efter en helt underbar dag på praktiken, och det känns verkligen som att jag är en i gänget och att sen börja vikariera (gå helt ensam till vissa personer) kommer kännas konstigt då jag är van vid att ha med mig Christina. Men men.. Det går nog bra ;)

Det är bara två dagar kvar på det här nu, sen är jag kalr med praktiken.
Fy vad det kommer kännas tomt, vad ska jag göra under dagarna nu då?

Tur att jag satt upp mig, att jag kan jobba nu ett tag ;)

Var ute en stund med Philip och Lucaz innan jag begav mig hemåt. Zheeba fick leka med ett gammalt cykeldäck och det var till stor belåtenhet ;)

Nu hade jag egentligen tänkt göra ordning pizza till mat, så jag fick matlåda imorrn, men det går ju inte då ugnen är upptagen av snus. -.- Marcus håller på att göra sitt egna snus ;P Får la se vad det blir av den saken ;)

Zheeba har även fått på sig fästinghalsband idag.
Jag kör med Scalibor - vad använder du?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela