® Gjort mitt för idag!

Publicerad 2012-03-04 18:58:11 « Vardagen,

Haft en väldigt lång dag idag. Har väl spenderat den mesta tiden med Pia, Göran o Felicia idag. Skönt det med ibland :) Varit med dem till ridhuset och lite sånt. :)

Har känt mig hängig, yr och har absolut inte haft någon hungerkänsla idag.
Men det kommer väl. Så nu har jag även invigt våran nya dammsugare, som vi fått av mamma o A. Den sög verkligen, på ett bra sätt ;) Var tvungen att ta mig orken till det.
Nu ska jag ta ut Tutti o Frutti och umgås med dem en stund innan jag hoppar in i duschen och sen OTH för att sen sova. Imorrn är det praktik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela