® Fy!

Publicerad 2012-03-13 18:12:14 « Vardagen,

Ångest fylld dag. Var iväg till Lindesberg, till min socialpedagog, och pratade av mig. Och hon gav mig några värdefulla tips som jag egentligen redan visste om men även några nya. Vissa saker kan jag ju inte göra något åt, och då ska jag bara försöka intala mig själv att det är som det är - att jag inget kan göra. Och att ångesten kommer släppa efter ett tag. Nu får det vara slut på dåliga nyheter, tycker jag!

Var sen iväg till Mullhyttan, med mamma, och räddade lite grejer som syrran lämnat efter sig. Jag chansar väl på att det blir en resa dit igen inom kort om jag så ska behöva gå dit! Bara vi kom in i Mullhyttan så knöt sig magen - det var fel, det kändes inte rätt. Men nu är det gjort och en lättnad har lagt sig över kroppen på det området.

Följde med mamma hem en sväng och pratade lite.
Fick även mamma att ringa och tacka ja till en lägenhet på andra sidan stan, så ska väl försöka hjälpa henne att plocka ihop grejer osv. Och sen hjälpa till vid flytten :) Jag ska även ta ett par timmar i helgen, om vädret tillåter, och göra plats i förråden till allt som finns här i lägenheten - sånt som inte behöver vara framme.

Fick även ett glatt samtal idag, eller ja - roligt att höra rösten iaf, men det kunde jag släppa sen. Som tur är, det är väl det enda positiva.


Imorrn är det ÄNTLIGEN sovmorgon, bussen går 10.30 härifrån. Sen ska jag upp till praktiken och jobba till 16 :D Och ska prata lite mer om timvik, och anmäla mig för sommarjobb - det får fan bli så ;)


Vad skulle jag göra utan dig? Hur skulle livet se ut om du inte fanns
vid min sida dygnet runt? Du ljuger aldrig, du hittar inte på, du drar inga
långa historier, du är alltid ärlig.

Du är mitt livs bästa val och bästa vän <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela