® Dagen idag!

Publicerad 2012-03-24 19:01:25 « Vardagen,

Tjohoo! Idag var en bra dag, förutom att man inte umgåtts så mycket med sambon. Jag har varit in till storstaden och handlat lite grejer. Och varit hem till mamma och fått med mig lite grejer med mig hem där. Köpte även rosor, som hon fick  + ett snapsglas då hon samlar på dem ;)
Sen följde jag med grannen Anders till en annan granne, som har kaninungar. En blandning mellan Lejonhuvud och Dvärgvädur, och Anders hade inget att säga till om - jag bestämde att han skulle tinga en skit söt hane, med blåa ögon ;) Så då har jag till mina sen. Ah, och sen har jag rådfrågat och sånt, pratat med lite folk - mina två är honor. Så nu är det systrarna bus igen -.- Jävla bök.
Och dem har iaf fått sprungit i sele idag, jävlar vad dem sprang :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela