® Cykeltur och cykeltur

Publicerad 2012-03-14 18:18:47 « Vardagen,

Var iväg på praktiken idag, 11-16. Och så har jag bestämt mig för timvik och sommarjobb, så ska sätta mig med cv nu och pilla iväg ansökan :)

Kom hem och tog en cykeltur med Zheeba, samma runda som kvällsrundan. 4km. Toppade Zheeba idag, 22km/h, sen orkade inte mina ben trampa. Enväxlad cykel är inte det bästa alla gånger ;P

Ska snart börja med maten, potatis och fiskbullar (i hummersås) :D

Sen har jag fått klagomål om kvällspromenaderna, det är tydligen dags nu - tycker folk. Så det är väl lika bra att köra vidare på det, fast man tar promenaden vid 4 istället ett tag framöver :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela