® Sådärja!

Publicerad 2012-06-09 21:56:15 « Vardagen,

Det blev ingen utställning för mig och Zheeba idag, men det kommer fler tåg. Fruktansvärt deprimerad igår pga detta, men det fanns ju inte något jag kunde göra åt det.
Idag tröstade jag mig med att åka till Blomsterlandet och köpte två små krukor med Murgröna och 5 påsar med frön. Så planterade lite blommor och satte ner mina morötter i jorden, som jag skulle gjort för länge sen ^^
Imorrn är det jobb hela dagen, eller ja delad tur. Så emellan åker jag hem till mamma och hämtar upp lite grejer och sen hem, för att sen åka och jobba igen :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2012-06-10 16:29:16

Vilken fin hund! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela