® Måndag!

Publicerad 2012-06-11 22:11:54 « Vardagen,

Var iväg på uppföljning av Concertan idag. 
Innan jag började låg mitt blodtryck på 110/80 och pulsen låg på 78. Idag låg det på 115/60 och 70 i puls. + Att jag gått ner 2kg på 3 veckor. TJOHO!

Imorrn skja jag gå bredvid i en ny hemtjänstgrupp, så får vi se. Blir det för snurrigt så ska jag kräva att gå bredvid ett par dagar till, och är det för mycket stress (ja, mer än vanligt dvs långt emellan osv) så avböjer jag. Men det ska nog inte vara några problem.

Grejen är att det är nytt område, nya gatuadresser och det gör mig hyper stressad och nervös! 
Själva "jobbet" är ju inga problem, det är ju det med att hitta! Och behålla lugnet.
Så nu är det snart läggdags :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela