® Måndag!

Publicerad 2012-06-25 13:59:33 « Vardagen,

Imorse, vid 7 snåret, hade det kommit 48mm. Det är rejält mycket. Nu har det väl kommit en hel del mer. 
 
Har, för första gången på 6 år, använt regnkläder för att ta ut hunden på promenad. Nu var ju Fanny här så det blir ju hundar ;) Annars är jag ledig idag, jobbar tisdag - torsdag 17-21. Hjärtat åker på Ålandskryssning på torsdag, över natten. En liten födelsedagspresent från mig, mamma, Anders och mormor :)
 
Och jag planterade, med hjälp av hjärtat, för några veckor sedan lite bonsai träd i ett par krukor. Har använt rabatt jorden, då jag inte hade lust att åka bara för att köpa inomhus jord. Så med lite akvariegrus och rabatt jord så har det blivit såhär: 
 
 
Dock vet jag ju inte om det är ogräs eller träden. Men med tanke på att ute i rabatten så ser iinte ogräset ut sådär, så kan det nog vara mina kära träd ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela