® buuuu

Publicerad 2012-06-04 23:02:53 « Vardagen,

Sådärja. Då är uteplatsen renoverad till en viss del. :) Just nu ligger jag på sofflocket o glor på anger management. Sen blir det natten. Imorrn kommer styvfarsan och styv kusinen hit, vi ska leta burk och sen lämna in framdäcket. Hade velat lägga ut några bilder från mobilen här men eftersom jag inte orkar med att pilla med kablar osv. Men det går ju inte att ladda upp här på bloggen :/ Men än så länge känns livet som att det fått en nystart, det är väl bara för att jag inte har några skolarbeten utan bara jobb. Jag känner mig som en vuxen människa! Hur underbart som helst :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela