® Onsdag - Ledigt

Publicerad 2012-07-18 15:40:04 « Vardagen,

Sådärja, den lediga dagen är snart till övers. Hjärtat börjar jobba ikväll, efter nästan 5 veckors semester. Välkommen tillbaka till vardagen, ungefär :)
 
Imorrn blir det nya tag, då är det gym besök som är planerat. 
 
Häromdagen fick jag sällskap upp på Kvarntorpshögen. :)
Får se om det blir idag igen, eller om vi väntar en dag till.
Och jag experimenterade lite med Zheeba och kom fram till att hon har en lugnande effekt på både Gizzy och Azcona, framförallt i kopplet. Zheeba, som i vanliga fall, drar i kopplet drog absolut ingenting utan bara var hund. Hon lyssnade på minsta lilla tillsägelse och var helt underbar. När jag sen gick med Azcona och Zheeba så var det som att Azcona var en helt annan hund, hon gick tätt inpå Zheeba och hade ett lugn över sig. Likaså med Gizzy. Och då förstod jag hur stor skillnad det gör för Zheeba att få gå med fler hundar. :)
 
Och så fick jag brev från pappa idag, det var ju rätt så skönt så har skrivit tillbaka och ska väl försöka lägga det på lådan, så det går iväg idag :) 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela