® Mycket nu !

Publicerad 2012-07-14 15:44:26 « Fyrbenta Gnagare, Mänskligt, Vardagen,

Vad har hänt sen sist då? Njae inget speciellt egentligen. Har skrivit klart brevet till pappa iaf. Lagt det på lådan, igår, så får väl se när och om man får svar. Det var ärliga men snälla ord jag skrev. Jag kände att det var på tiden och där han sitter kan han inte göra så mycket..
 
Annars har alla djuren fått komma i andra hand den här veckan. Jag har jobbat och prioriterat att umgås med hjärtat. Och veckan började med en fruktansvärd mensvärk, men det är på väg bort nu iaf. Skönt det. Nu är jag ledig hela helgen och börjar mitt sommar schema på måndag. Så på 5 veckor är jag ledig 10 dagar (9 om jag räknar bort skoldagen). Puh! Men det kommer vara skönt att ha något att göra, då jag trivs på jobbet med pensionärerna och arbetskamraterna. :) 
 
Idag säger jag även GRATTIS till svägerskan, Maria, som blir 35 år ;) <3
Och till min älskade mamma som fyller 53 år <3 <3
 
Igår kom jag på hur jag skulle göra för att kunna bygga om uteburen så att det blev dubbelvåning till en kanin. Så jag fixade material igår och började såga och trixa idag. Och nu är det färdigt! :) Frutti får ta uteburen med en trappa upp på övervåningen och Tutti fick 120 buren. Nu behöver jag inte bekymra mig och ha dåligt samvete att dem knappt kan röra sig. :)
 
 
Före: 
 
Efter:
 
Trappen:
 
Tussan gillar inte det här. Vart ska hon nu sitta och hålla utkik?
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela