® Körkortet !

Publicerad 2012-07-05 18:13:30 « Vardagen,

Gårkvällen tillbringades i Kumla, på självaste "en annan trafikskola" för en handledarkurs. Syntestet ingick och vi kom fram till att mitt vänstra öga inte riktigt är 100% men det gick jämnt upp ändå :)
 
Så idag har jag suttit och letat reda på studiehäfte + skolböckerna som måste beställas snart. runt 2000kr för alla skolbäcker + körkortsboken, inte så farligt faktiskt. Har även lagt på alla papper inför privata omkörning + pratat med trafikskolan, då jag åkte in dit för att dem skulle skriva på mina papper om syntestet, då jag inte hade med pappret igår. Den ena tjejen som var där var även med när jag tog mitt moppe kort för 5 år sen. Och hon kom ihåg mig! Det du ;) 
Kanske var för att jag var den äldsta i gruppen? 19 år och ska ta moppe kort ;P
 
 
Så har jag suttit och räknat lite på vad mitt körkort kommer kosta, runt 7000kr !
Det ska jag bannemig fixa!! Enda problemet är väl att riskettan. Jag har två datum som jag kan på, den ena är 10 Juli och det andra är inte för ens 18 September.. >_< Kan jag verkligen vänta så länge? Har inte råd just nu. :(
 
Annars så har det varit rätt så lungt.
Var iväg och jobba ett par timmar i förmiddags.
Jobba hela helgen, känns riktigt skönt :)
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela