® Vad händer nu då?

Publicerad 2012-01-31 20:28:20 « Vardagen,

Jag fick ett samtal från Pia, som ville att jag skulle följa med till ridhuset. Och det kunde jag ju göra då jag ändå satt och var piss trött och funderade på hur jag skulle orka hålla mig vaken hela kvällen. Var iväg och kom hem för ca en timme sen. Gjorde i ordning mat och käkade, har även gjort i ordning matlåda så jag har lunch i skolan nu onsdag och torsdag.

Så nu ska jag skicka sms och kolla om Pia vill följa med på kvällspromenad, för idag SKA jag gå! Zheeba behöver det, jag behöver det. Och framförallt min kropp! Sen blir det duschen och skutta i säng, för imorgon är det upp kl 6 ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela