® Tjolahopp !

Publicerad 2012-01-16 22:54:50 « Vardagen,

En liten uppdatering så här på kvällskvisten! Ni trodde säkert att jag skulle lägga ut ännu en Runkeeper runda, tyvärr får vi skippa kvällspromenaden för idag och imorrn pga skada. Jag råkade klippa i pulpan på Zheeba, så för att hon ska få läka ordentligt så vilar vi från promenader. Eller ja, jag har fått tillåtelse att låna hund imorrn på dagen medans Zheeba stannar hemma och sover med Marcus :)

Så promenad blir det imorrn iaf.
Kan vara skönt att gå med någon annan hund ibland, och jag är ju sån att jag vill gärna att det blir många hundar på promenader - det blir roligare att gå då. Men skam den som ger sig!


Jag har nu även suttit och skrivit in i almenackan om olika föreläsningar i trakten, så kanske man kan åka på någon utav dem.. Det är ju planerat iaf.

Jag har även suttit och kollat lite om kost och motion. Jag tycker, för er som är inne på Runkeeper etc, gå in och läs på google. Det finns massor av vetskap att ta del av :) Här har ni en länk, som jag gillar skarpt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela