® Tji Fick Jag

Publicerad 2012-01-16 16:10:56 « Fitness!,

Haft datakunskap idag, och det är ju inte speciellt mycket nytt. Jag har iaf lärt mig vad man använder tangentbord och mus till. Haha! ;) Istället för att vänta 1½timme på bussen i Kumla, tyckte Annika att jag skulle ta runkeeper och gå lite. Jag kom då på att jag kan ju lika gärna börja gå hemåt, bussvägen. Sagt och gjort.



Där stod jag och väntade på bussen, ja bussen kom men den åkte inte längre än till Ytongbanan (en hållplats bort) så då sket jag i det och började gå hemåt istället.



Så idag har jag varit duktig! :) Sen blir det kvällspromenaden, som vanligt.

Tji fick jag som inte gick den där lilla korta rundan imorse ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela