® Sometimes I Wish You Were Here

Publicerad 2012-01-30 22:33:41 « Hundliv,

Ibland önskar jag att du var här, torka mina tårar, lekte med mig - som du brukade göra. Jag vet inte om det är saknaden som gör ont, eller själva slutet. Jag vet bara att du skulle ha varit med mig idag, vandrat vid min sida. Hjälpt mig igenom allt det onda, jag är halv utan dig!

Aldrig har jag älskat någon av det manliga könet, så mycket som jag älskar dig. Du har nyckeln till mitt hjärta och du är och förblir mammas buse! Jag känner av din närhet när det känns tungt. Jag känner att du finns i min värld, jag känner att du inte riktigt släppt taget - eller är det jag?

Mamma älskar dig då, nu och för alltid!




 

Jag drömmer om dig flera gånger, jag drömmer att du finns här med oss. Med mig och Zheeba. Att du är en av oss, att du är här på riktigt. Jag drömmer att du besöker oss, men du försvinner lika fort. Verkligheten gör sig påmind och jag går sönder varenda gång!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2012-01-31 14:57:59

Ååh fin vovve!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela