® Sent ikväll..

Publicerad 2012-01-05 00:37:04 « Vardagen,

Ikväll blev det visst senare än jag hade tänkt mig. Men jag satte mig för att pilla vidare lite med designen här på bloggen, då jag kände att det var dags :) Än är jag inte riktigt klar, det kommer bli lite mer förändringar under veckans gång. Jag börjar ju i skolan på måndag, så får passa på att göra andra saker nu medans man kan ;P
Headern kommer göras om, göras lite större osv..

Så vad gillar ni min nya sida? Blir det bra med rutan till vänster?
Meningen är att den ska fungera som en informations ruta, framöver..



Nu blir det godnatt här hemma.. Imorrn är det långpromenad igen :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-01-05 12:53:56

SV: Det är verkligen hur roligt som helst, har man väl satt sig och börjat spela så går det inte & sluta :) Amen gud så härligt! ^^, hur har eran jul/nyårsafton varit då? ;D Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela