® Kvällen!

Publicerad 2012-01-17 22:35:03 « Vardagen,

Gud vad jag saknar att kunna ta kvällspromenaden. Man missar så mycket, men ändå så lite. :/

Imorrn får jag se hur Zheeba är i tassen, hon haltar ju inte eller något sånt. Så håller jag tummarna att det ser bättre ut iaf, då blir det en kvällspromenad :) För er som inte visste om det, så kan inte Zheeba vara hemma själv, så vid såna här tillfällen så får man glatt stanna hemma eller fixa hundvakt. Och det är inte många som vill vara hundvakt åt en pipande hund.

Imorrn är det skola, så jag ska skutta in i duschen nu efter ett litet danspass. Man måste ju röra på sig trots att man inte kommer ut på promenader! Skolväskan är packad och klar tills imorrn. kl 7 går bussen, perfekt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: t h a i p i n n e n ♥

Publicerad 2012-01-18 13:06:20

ja kvällspromendader är skönt !

Postat av: Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Publicerad 2012-01-18 15:44:52

Hej, är allt bra?:)

Kram♥

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-01-18 19:28:06

Hur har din dag varit? :)

Postat av: Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Publicerad 2012-01-18 20:44:31

Sv: Härligt att höra, det är bra med mig också? :)♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela