® Fredag hela veckan lång..

Publicerad 2012-01-06 15:36:13 « Vardagen,

Nu är det ju bara helg och sen börjar skolan på måndag!
Åååh vad jag längtar, ärligt talat. Inte suttit i skolbänken på över 5 år,
Och får läsa om någon som är mitt intresse gör det ju hela mycket
roligare.. Nu ska jag tamigfan slå på stort :)

Imorrn kommer mamma och Anders, vi ska geocacha lite, får vi se
hur det fungerar.. Om jag kommer börja med det eller inte.


I höstas..

Har precis pratat med Felicia och hon ville att jag skulle följa med när dem ska till ridhuset.
Så det ska jag nog pyssla med idag - ska bli mycket roligt att följa med, det är ju ett tag sen. Della och Felicia växer något djävulskt fort, det är riktigt kul att se och höra om det!

http://ffeliciaong.bloggplatsen.se/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela